Twitter dla Szefa

1

Zgodnie z najnowszymi badanami, przeciętny użytkownik Twittera obserwuje co najmniej pięć marek. Ponad 37% użytkowników kupuje produkty lub usługi marek, które obserwuje na Twitterze. To chyba wystarczający argument, by wziąć się na poważnie za twitterowy marketing!

Profesjonalne zdjęcie

Zadbaj o profesjonalne zdjęcie profilowe. Dobrze, by było to Twoje zdjęcie, a nie logo firmy. Ludzie wolą rozmawiać z żywym człowiekiem, a nie z marką. Specjaliści radzą, że na zdjęciu powinieneś się uśmiechać. Ale już słitfocie i zdjęcia z prywatnych imprez zostaw sobie na Facebooka. Na Twitterze musisz wyglądać profesjonalnie!

Oryginalna biografia

Na Twitterze cała swoją biografię musisz zmieścić góra w 160 znakach. Dla początkujących może się to okazać niełatwym zadaniem. Oczywiście, sekcja bio musi być oryginalna i przyciągająca uwagę. Świetnym źródłem inspiracji jest wpis na blogu HubSpot z listą najbardziej oryginalnych, wyjątkowych Twitter’owych Biografii.

Angażujące tweet’y

Tu znowu musimy się zmierzyć z ograniczeniem – wpisy muszą się mieścić w 140 znakach ze spacjami. Musisz przyswoić sobie zasadę, że mniej znaczy więcej, a minimum słów musi pomieścić maksimum treści. Dlatego też zapomnij o wyszukanych, wystylizowanych zdaniach, wielokrotnie złożonych. Tu liczy się treść, skrótowce, akronimy i skrócone automatycznie linki. Oczywiście, Twój wpis musi od razu przyciągać uwagę. Jak to zrobić? Metodą prób i błędów oraz… dodawaniem i dodawaniem tweet’ów. Nawet, jeżeli nie masz nic do powiedzenia, przejrzyj aktualnie popularne hashtagi, zainspiruj się autorytetem w Twojej branży, dołącz do dyskusji. Pamiętaj, praktyka czyni mistrza!

A jakie są Wasze pomysły na profesjonalny marketing na Twitterze? Podzielcie się nimi w komentarzach!

Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close