Top 10 marketingowych trendów na 2014 rok

Z przyjemnością prezentujemy Państwu Top 10 marketingowych trendów na 2014 rok w formie przejrzystej infografiki.

Na co należy zwrócić szczególną uwagę? Wciąż olbrzymie znaczenie mają wielkie centra danych i to nie tylko dla największych graczy na rynku. Można by powiedzieć, Big Data for Small Business. Ogromną wartością samą w sobie jest lojalność Klienta, Konsumenta. Warto także zwrócić uwagę, szczególnie w naszym kraju, gdzie jeszcze dużo do zrobienia w tym względzie, na wszelkie zagadnienia związane z poprawą relacji biznesowych u konsumenckich, a także obsługą Klienta końcowego.

Source: LoyaltyLab.com

Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close