Po co nam fanpejdż? 7 sposobów na wykorzystanie fanpejdża

Czy masz już swoją firmową stronę na Facebook’u? Czy wykorzystujesz w pełni potencjał fanpejdża? 

Profil firmowy na Facebook’u to zdecydowanie coś więcej, niż tylko zwykłe aktualizacje statusu. Do czego jeszcze możesz wykorzystać fanpejdż i czy naprawdę go potrzebujesz?

Oto 7 sposobów na wykorzystanie fanpejdża.

#1: Zbieranie opinii Fanów i Klientów

#2: Angażowanie swojej Klienteli

#3: Emitowanie reklam/płatnych postów

#4: Publikowanie sond i ankiet

#5: Reagowanie na i analizowanie komentarzy

#6: Wyrażanie opinii w imieniu marki

#7: Zwalczanie negatywnych opinii i rezultatów w wyszukiwarkach

Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close