Menu
Szukaj
Koszyk
Pytania i odpowiedzi

Dlaczego warto utworzyć konto w sklepie?

Rejestracja trwa sekundy i zawiera wszystkie niezbędne dane do wystawienia faktury w późniejszym etapie robienia zakupów oraz niezbędne adresy do wysyłki.

Konto daje możliwość większego dostępu do naszego sklepu internetowego, możliwość przeglądania cen bez robienia zakupów. Założenie konta nic nie kosztuje i nie jest zobowiązujące.  Po zalogowaniu mamy możliwość zmiany hasła, swoich adresów do faktury, wysyłki, podgląd wcześniejszych zamówień.

Jeżeli korzystasz z przechowywania plików cookie, sklep będzie Cię rozpoznawał podczas następnych wizyt w naszym sklepie.

Korzyści z rejestracji w sklepie:

  • Zapamiętamy produkty, które dodałeś do koszyka i listy życzeń
  • Możesz sprawdzać na bieżąco stan realizacji złożonych przez siebie zamówień
  • Automatycznie wprowadzimy podane przez Ciebie dane teleadresowe do zamówienia

Pamiętaj: dane, które podajesz podczas rejestracji są chronione i możesz je dowolne modyfikować. W każdej chwili możesz też usunąć swoje konto z naszego sklepu.

W przypadku problemów z rejestracją konta prosimy o informację na adres sklep@kotemoka.pl

 

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Podczas składania zamówienia wybierzesz kraj dostawy oraz metodę dostawy dostępną w tym kraju. Dostawa realizowana jest kurierem DPD.

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym wariancie, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.

Zwroty nie dotyczą produktów cyfrowych do natychmiastowego pobrania.