Najnowsze dane dotyczące największych sieci społecznościowych

Ponad 2,8 miliarda ludzi aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych. To 37% światowej populacji. Aż 24% użytkowników internetu korzysta z więcej niż jednej platformy społecznościowej. W ciągu roku nastąpił 22% wzrost liczy użytkowników mediów społecznościowych.
Tak wynika z najnowszych danych opublikowanych przez WERSM. Jakie jeszcze ciekawe dane demograficzne znajdziemy w raporcie? Otóż, jak się okazuje, Facebook zdominowany jest przez kobiety (83% kontra 75% mężczyzn). To także najlepsze miejsce, by dotrzeć do pokolenia Millenialsów i Generacji X. Z kolei 90% użytkowników Instagrama to osoby poniżej 35 roku życia. Co ważne dla biznesu, ponad połowa z nich „śledzi” konta marek na Instagramie.
Przejdźmy do bardziej szczegółowych danych. 24% użytkowników internetu korzysta z więcej niż jednej platformy społecznościowej, 4% ma konta na 5 serwisach. 75% użytkowników Facebook‚a spędza na nim codziennie minimum 20 minut. 
YouTube notuje dziennie miliard unikalnych użytkowników. Zdominowany jest przez mężczyzn (53%). Codziennie odnotowuje 2 miliony wyświetleń na minutę.
Instagram to 600 milionów unikalnych użytkowników dziennie. Zdominowany jest przez kobiety (38%). 
Twitter odnotowuje dziennie 317 milionów unikalnych użytkowników. Zdominowany przez mężczyzn (22%), przeważa grupa wiekowa 18-29 lat. Ale, co ciekawe, aż 53% użytkowników Twittera ani razu nie opublikowało żadnego wpisu.
Pinterest to 317 milionów unikalnych użytkowników dziennie. Dominują kobiety (45%), grupa wiekowa 18-64 lata. Użytkownicy Pinteresta aż 10 razy chętniej dokonują zakupów online, sugerując się rekomendacjami w serwisie społecznościowym, niż inni użytkownicy internetu.
LinkedIn notuje 106 unikalnych użytkowników dziennie. Nieznacznie dominują mężczyźni (31%). Użytkownicy tej platformy rzadko korzystają z innych mediów społecznościowych.
Przewiń do góry
Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close