ebook księgarnia ridero

Księgarnia Ridero wystartowała. To dobra wiadomość dla Autorów

Słyszeliście o Ridero? Na pewno serwis ten zna każdy, kto interesuje się tematem self-publishingu. Dla tych, którzy marzą o wydaniu własnej książki, jak i tych, którzy debiut mają już za sobą, dobra wiadomość – ruszyła wreszcie własna Księgarnia Ridero!

Nieskromnie powiem, że i ja się z tego ogromnie cieszę. Na tej właśnie platformie wydałem swojego pierwszego e-booka (debiut „papierowy” miał miejsce wieeeele lat temu) i już wkrótce pojawi się tam moja nowa pozycja (na razie zdradzę tyle, że dotycząca social media).

A dla tych, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w self-publishingu, kilka wartościowych, mam nadzieję, informacji. Ridero — to serwis internetowy umożliwiający samodzielne przygotowanie książki do publikacji,
druku i jej późniejszej dystrybucji bez udziału pośredników. Jak więc widzicie, możecie się doczekać nie tylko cyfrowego e-booka, ale i wydania w formie druku!

Zaletą Ridero jest szybkość i prostota użytkowania, dzięki czemu pozwala autorom dosłownie w ciągu kilku minut bezpłatnie przekształcić tekst, napisany na przykład w popularnym Word-ziew prawdziwą książkę w formacie elektronicznym i/lub książkę gotową do druku. Co najważniejsze, od razu po akceptacji przez system książka dostępna jest w sprzedaży w księgarniach internetowych! A od niedawna również w dedykowanej Księgarni Ridero.

O randze systemu świadczą fakty: ponad 50.000 autorów, ponad 70.000 książek w systemie. Projekt Ridero zdobył II miejsce w ogólnorosyjskim konkursie IT start-upów Web Ready Generations 2014 w kategorii Seed (firmy w początkowej fazie rozwoju), a w 2015 roku do grona dystrybutorów książek elektronicznych utworzonych w systemie Ridero  dołączył sam wielki Amazon!

Obecnie Księgarnia Ridero to kilkadziesiąt książek z różnych dziedzin, o różnej tematyce, i co istotne – w przystępnych cenach.

Skoro już na wstępie zacząłem się chwalić, to pozwolę sobie polecić Waszej uwadze i moją pozycję: „Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych” 

Nie jest to może pozycja najnowsza, sprzed kilku dni, ale gwarantuję, że wciąż stanowi potężną dawkę wiedzy, szczególnie dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w marketingu w social media. Piszę w nim o tym, jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. Jak wdrożyć content marketing i stać się celebrytą mediów społecznościowych. Wszystko na konkretnych przykładach, z linkami do ważniejszych stron i aplikacji.

Przeczytaj zanim kupisz! Darmowy fragment tego ebooka (i sporo innych) znajdziecie w dziale Do pobrania.

Zapraszam do lektury! PS Śledźcie też na bieżąco bloga oraz mój Fanpejdż – wkrótce zupełnie nowa, social mediowa pozycja!

Photo by Perfecto Capucine from Pexels

Przewiń do góry
Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close