Idealnie skrojone bio na Twitterze w 4 krokach

Jak powinno wyglądać idealnie skrojone bio na Twitterze? Oto kilka sprawdzonych porad.

1. Trzy podstawowe informacje

Trzy podstawowe informacje, które powinny się znaleźć w Twojej biografii: kim jestem, co robię, dlaczego powinno to zainteresować innych użytkowników Twittera. Tylko najważniejsze informacje, bez zbędnych ozdobników. Dla przykładu: „Dyrektor kreatywny @nazwafirmy. Naszą misją jest [tu_podaj_co].”
Jasno, prosto, przejrzyście.

2. Linki w treści

Dodaj linki do strony firmowej, bloga i/lub profili w innych serwisach społecznościowych. Łatwiej będzie Cię odnaleźć, poza tym linki takie wzbudzają zaufanie i generują dodatkowy ruch na strony.

3. Nie marnuj miejsca na marne żarty

Pamiętaj, że dysponujesz ograniczonym miejscem. Nie marnuj go na marne żarty, pomimo że wielu ekspertów twierdzi, że powinno się dodać nieco humoru do swojej biografii. Pamiętaj, że tworzysz profil firmowy – chcesz być poważnym biznesmenem czy komediantem?

4. Indywidualizm jest w cenie

Odrobina indywidualizmu i humoru, oczywiście, nie zaszkodzi, a pozwoli poznać „Twoje ludzkie oblicze”. Możesz dodać: „miłośnik kotów” albo „zapalony nurek”, Nie zaszkodzi, a może pomóc.

1

Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close