6 największych korzyści z firmowego bloga

Być może nie wszyscy są przekonani, co do konieczności posiadania firmowego bloga. Być może, są jeszcze tacy, którzy wierzą, że wystarczy im strona wizytówka z ofertą firmy i kontaktem. Dla tych, lista 6 największych korzyści płynących z posiadania firmowego bloga.

Stajesz się ekspertem

Prowadząc firmowego bloga, dodając branżowe, eksperckie wpisy, sam, jako autor, kreujesz siebie na eksperta, Ekspertom zaś łatwiej zaufać, ich treści są lepiej przyswajane.

Budujesz sieć znajomych

Wspomnienie jakieś osoby w poście, cytat – wszystko to buduje sieć znajomości i zależności. A roli dobrych relacji w biznesie nie sposób przecenić.

foto: picjumbo.com

Napędzasz ruch na stronie

Często aktualizowane blogi, z dobrze dobranymi słowami kluczowymi i autorskimi, oryginalnymi treściami pojawiają się wysoko w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie – napędzają wartościowy ruch na Twoją stronę.

Zwiększasz sprzedaż

Odpowiednio przygotowany post może zainteresować potencjalnych Klientów Twojej firmy, a co za tym idzie – doprowadzić do wzrostu sprzedaży towarów czy usług.

Zwiększasz zaangażowanie

Blogi pozwalają nja komentowanie, swobodną dyskusję, a co za tym idzie – zwiększasz zaangażowanie Klientów czy współpracowników.
Przewiń do góry
Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close