3 sposoby na zwiększenie zasięgu na Facebook’u

Niestety, od pewnego czasu naturalny, organiczny zasięg postów na Facebooku systematycznie spada. Marketingowcy muszą się zatem chwytać wciąż nowych sposobów, by dotrzeć do swoich fanów, klientów i potencjalnych klientów. Oto kilka sposobów, które pozwolą Ci zwiększyć zasięg postów na Facebook’u.
Przede wszystkim powinieneś:

  • Uruchomić reklamy na Facebooku.
  • Korzystać z promowanych postów.
  • Założyć Grupę.
  • Używać więcej zdjęć, obrazów.

1. Załóż grupę

Grupy na Facebooku skupiające fanów i miłośników konkretnego produktu, marki, usługi czy też kojarzące osoby o podobnych zainteresowania, pracy i hobby, to genialne wprost źródło ruchu na stronę i sposób na pozyskiwanie nowych fanów. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że Facebook nie ogranicza ruchu pochodzącego z grup!Załóż tematyczną grupę, zacznij ją promować, a następnie regularnie dodawaj wpisy, nie tylko związane z Twoją marką.
klucz do sukcesu grupy to zaproszenie do niej ludzi, którzy chcieliby w niej naprawdę być i działać. Takich, których łączą podobne zainteresowania i problemu. Pierwszych kilku członków grupy jest absolutnie najważniejszych. To oni zaproszą kolejnych, swoich znajomych. Oczywiście, niezwykle ważna jest treść. To, o czym i w jaki sposób pisze się na grupie
Oto kilka pomysłów na początek:

  • Rozpocznij dyskusję na jakiś kontrowersyjny lub niszowy temat z Twojej branży.
  • Opublikuj historię z życia wziętą lub studium przypadku (case studies).
  • Utwórz grupę wsparcia, pomagającą użytkownikom rozwiązać ich problemy. Takie grupy najlepiej sprawdzają się w takich branżach, jak zdrowie, fitness, finanse, ale z powodzeniem istnieją także w wielu niszowych branżach.
1

2. Postaw na obrazki

Facebook staje się coraz bardziej „obrazkową” siecią. Używanie lepszych jakościowo zdjęć, obrazków, wideo wpływa znacząco na zaangażowanie fanów. Wpisy wizualne mają o wiele więcej polubień i udostępnień – według ostatnich badań, aż o 120 procent!

Mniej znaczy więcej

Jeżeli już dodajesz wpisy tekstowe, postaraj się pisać krótko i treściwie. Krótsze posty, do 70 znaków, mają o 23 procent więcej polubień i udostępnień niż wpisy do 231 i więcej znaków (ze spacjami).

3. Zainwestuj w reklamę

Czy tego chcecie czy nie, za popularność na Facebooku, który „jest i zawsze będzie darmowy” trzeba płacić. Zasięg organiczny zmniejsza się z dnia na dzień, nie tylko nie rośnie, ale wręcz maleje liczba Twoja fanów? To znak, że czas zainwestować w reklamy!

W tym pomogą Ci reklamy

Dzięki reklamom możesz:

  • Generować lead’y
  • Zwiększyć liczbę fanów (polubień)
  • Zwiększyć ilość subskrybentów Twojego biuletynu
  • Zwiększyć ilość wejść na stronę firmową

Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close