3 sposoby na zoptymalizowanie swojej listy zadań

Większość osób,które są lub chcą być uznawane za produktywne i nowoczesne, używa list zadań – tzw.To-do-list. 

foto: picjumbo.com

Niestety, dla większości kończy się to na pobraniu jakiejś modnej aplikacji, wypełnieniu strony w notatniku i… puszczeniu listy w niepamięć, nie mówiąc już o skrupulatnym, celowym działaniu – realizowaniu po kolei zadania za zadaniem z naszej listy.

Oto 3 najważniejsze sposoby na zoptymalizowanie swojej listy zadań, które pozwolą Wam doprowadzić każdy projekt do końca.

1. Rusz się i weź się do roboty!
Koniec z wymówkami i przekładaniem zadań „na później”. Przestań jedynie zaglądać do notatek, a zacznij realizować zadania.

2. Zacznij od najprostszych i najkrótszych do zrealizowania zadań

Najlepiej zacząć od najprostszych zadań. Takich, które nie przyprawiają Cię o ból głowy i są naprawdę łatwe do zrealizowania. Jeżeli uda Ci się dokończyć jeden projekt, nawet ten najłatwiejszy, najprostszy, od razu poczujesz się lepiej, pewniej i pełen energii weźmiesz się do bardziej skomplikowanych zadań.

3. Rob sobie przerwy, ale pracuj w wyznaczonych blokach czasowych
Nie pracuj „na okrągło”, bo dojdzie do wypalenia się. Rób sobie przerwy, zrelaksuj się, ale też pracuj w wyznaczonych blokach czasowych. Jeżeli, dla przykładu, poświęcasz się realizacji zadań od 9 do 11 rano, to faktycznie pracuj w tych godzinach i nie rozpraszaj się wykonywaniem innych czynności.

Przewiń do góry
Copy link
Powered by Social Snap

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close